Min man...

…är den klokaste jag vet. Han är min raka motpol, hehe. Och jag är så tacksam över att jag har honom. För med honom kan jag prata om det mesta. Och han får mig att tänka till och tänka till om och om igen. Och får mig att inse att det är inte så farligt eller att jag skall stå upp för mig själv eller inte ta åt mig eller tro på mig själv eller … eller… Han inger ett lugn som jag behöver. Dessutom har han en humor som är oslagbar. Min man och jag har på något konstigt sätt "vuxit ihop". Fatta att jag skriver det..jag menar inte att vi skall göra allt ihop och inte kan vara ifrån varandra, så är det inte, utan snarare att vi vet vad den andra tänker och tycker. Vi har blivit "lika". Han är fin min man (och jag med för den delen) *blink*. Gonatt, sov gott, hörs snart.

Kommentera här: