Ho ho ho...

...idag är det onsdag. Snart är det torsdag. Och sen fredag! Jippikayey:-) Veckorna rusar fram, det är måndag, fredag, måndag, fredag hela tiden. Och jag lär mig massor på jobbet. Nytt varje dag, hela tiden. När blir hjärnan full? Aldrig hoppas jag. Vart och vad skall det här leda till? För jag vet att det är så, att allt jag lär mig och upplever skall leda mig någonstans i framtiden. Eller imorgon. Jag är nyfiken, undrar hur det blir. Jag var och spådde mig. Hon sa att hon såg studier och god ekonomi. Bla. Jag smålog för mig själv för jag har nog alltid haft en god ekonomi men tycker att jag aldrig har en god ekonomi. För pengarna kommer in och försvinner lika fort. För jag har ju fyrbenta vänner! Bland annat. Och dyr smak. Men nu är det andra bullar på gång. För min andra enda kollega jag har på jobbet är utbildad coach. Och hon har gett mig lite ekonomi tips. Så wow- here I come-God Ekonomi! Och så kan man ju önska lite - till månen - strax innan den blir full :-) <3

Kommentera här: