Hehe...

…idag hade jag ett samtal med mannen som skällde på mig så att jag gick in på toaletten och grät - you remember? Jag berättade att jag hade sagt upp mig och skulle sluta. Vi pratade om lite ditt och datt och så tänkte jag - äh - jag säger det. Han blev ledsen! Fortsatte att prata lite ditt och datt om varför och så….och så frågade han om han hade påverkat beslutet…hm… Jag var uppriktig och sa att jag blev väldigt ledsen den gången han störtade in på rummet och skällde. Han sa FÖRLÅT! Och så sa han att han uppskattar mig väldigt mycket. Ja jösses. Sent skall syndaren vakna - ganska bra uttryck faktiskt. Det märkliga med denna man är att han är två personer i en. Å ena sidan jättesocial och snäll och trevlig och intresserad. Genuint intresserad. Å andra sidan får han tokspunk och då kan vem som helst bli rädd…..
Jag-älskar-människor-och-är-sjukt-intresserad-av-hur-de-fungerar! <3
Peace...

Kommentera här: