Min man...

...är fantastisk - jo det är han - på många sätt. Men ibland - bara ibland - är han Mr Kritisk himself. Omedvetet. Och då kan jag bli väldigt osäker. Som det här med att jag nu byter tjänst. Då sätter han griller i huvudet på mig angående avtalet. Och jag tänker - men gud - har jag inte kollat det och borde jag ha kollat det och blir nervig. Tänk om jag har skrivit på något som visar sig inte vara så bra som jag har "tagit för givet"? Ja....det står en massa (typ 4st) paragrafer men iom att jag inte är med i något fackförbund och aldrig har varit det kommer jag inte åt paragraferna. Jo, jag vet....kanske borde jag ha kollat vad paragraferna innebär....Hua....Men det är inte för inte som jag kallas för Volley. Och nu är det som det är, jag får anta och hoppas att allt är korrekt och ngn gång kanske jag kan luska ut vad paragraferna betyder...
 
Don´t worry - be happy :) <3
 

Kommentera här: