Hemma igen...

...efter 4 dagar på Island. Och jäklar vad jag har skrattat! Om det är som man säger att ett gott skratt förlänger livet, då blir jag säkert flera hundra år. Jag har bott med smatterbandet och hennes dotter. Smatterbandet har nog en jäkla massa kombinationer av bokstäver. Hon är överallt, högt som lågt. Snäll som fasen, intresserad och smart. För det är hon verkligen. Smart. Egen företagare med anställda. Man kan undra hur det går till då hon är som hon är men åååååh. Så härlig! Jag kan känna igen mig i henne ibland. Jag kommer inte i närheten av hennes energi - jo lite kanske - men hon smittar av sig på mig när vi "hänger". Jag blir lika tokrolig som hon. Där ser man vad viktigt det är att umgås med människor man tycker om och som man har roligt med. Och som är snälla och roliga och spontana och hittepåiga. I love it! Och I Love smatterbandet!
Här är hon, smatterbandet och jag, provar mössor i Reykjavik.

Kommentera här: