Instagramkonton -

- jag följer är några stycken väl utvalda inredningskonton. Som jag har följt ca 1 månad. Som jag nu skall avsluta. Varför? Jo - alla ser likadana ut! Det är svartvita bilder eller iallafall svart/vita/grå motiv och samma hyllor, kuddar, plädar, bord, ljus, lyktor och vaser. Det är så jäkla tråkigt - egentligen. Ibland är det en och annan blomma med på bilderna. Men alla har samma slags stil. Och handlar på samma slags inredningssidor på internet och i samma slags affärer. Nä - fram med något nytt. Färgstarkt. Visserligen tycker jag om det vita/beige/gråa och alla småprylar och detaljer. Helt i min stil. Och jag har det typ likadant hemma och älskar det. Och skulle gärna också visa mitt hem och mina fina detaljer. Men att så många skall visa samma saker för att få sina likes, det börjar bli slentriant och trist. Gör nåt annorlunda! **blink**

Kommentera här: