Igår kväll..

…åkte jag ut till stallet ganska sent. Lite småtrött. Mockade åt ena gubben och gjorde iordning andra gubben för ett ridpass. Volten eller ut i skogen. Skogen vart det! På med pannlampa och reflexer och jäklar vilken magisk kvällsritt det blev! Det snöade, det gnistrade, det var bara jag och min pålle i halvmeter djup snö, magiskt. Åhh! Vad vi mådde bra av denna tur, både han och jag. Och som han frustade. Och som jag skrattade. Den turen kommer jag att minnas i hela mitt liv. Och känslan av att vara onåbar, ensam men jättetrygg och nöjd, glad och lycklig. Det är kärlek. Villkorslös kärlek till mitt djur och ödmjuk inför naturen. Love.

Kommentarer:

1 Angelica Bengtsson Fotografi:

Vilken härlig bild!

Svar: Hej, tack så mycket. Den är rogivande eller hur:-)
Tittibo

2 ɑ n n i k ɑ:

Så fin bild :)

Svar: Tack -det är verkligen en favoritbild - man kan ju undra vad han tänker;-)
Tittibo

Kommentera här: