Hemma igen...

…och har haft en jättehärlig semester. Sol och varmt. God mat och härligt sällskap. Upplevelser. Vila. Bad. Var iväg så pass länge att det kändes ok att åka hem. Det har jag inte känt förut. Men nu var det bra. Kände tom ett pirr i magen när jag var på väg till stallet. Längtade efter mina pållar. Och så skall jag börja jobba på nytt ställe på måndag. Det känns jättebra. Spännande såklart men inte nervöst. Jag har inte något att vara nervös för då jag inte riktigt vet vad jag skall göra. Min tjänst finns liksom inte. Den kommer jag att skapa. Och det är häftigt. Lika häftigt är att jag skall jobba med unga människor, glada människor och snälla människor. Det känns bra! <3

Kommentarer:

1 Sarah:

Najs att du haft en bra semester :)

Svar: Jaa, det har varit så skönt! Hoppas att du haft en fin sommar:-)
Tittibo

Kommentera här: