Det är ibland märkligt...

…hur det kan bli. Efter nästan 20 år stötte jag ihop med en av mina gamla kollegor som jag flög ihop med och hade hur roligt som helst ihop med. Verkligen roligt. Mycket tok, skratt och galna upptåg. Unga och vackra. Nu är vi lite äldre och vackra på ett annat sätt:) Hur som helst - idag ringde jag henne för ett ärende och hon började berätta om att de skall expandera på hennes nuvarande arbete. Spännande tyckte jag. Lite senare ringer hon igen "Tina - kan du inte komma hit och träffa ägarinnan…? Du skulle passa perfekt!" Självklart sa jag - och off I went:-) Underbart spontan, underbara människor, vilken spännande idé och vilken energi! Det är energi jag ger och det är energi jag behöver tillbaks. Nästa steg - vi får se. Det är några saker jag vill komma överens om, som är viktiga för mig. Vågar jag?

Kommentera här: