Grrr...

…idag har det regnat PRECIS HELA DAGEN! OCH blåst! Jag står inte ut! Jag har städat, tvättat, vikt tvätt, bytt lakan, tvättat, ätit godis, druckit kaffe, vilat, läst, druckit kaffe, ätit godis, rensat frysen, ojat mig över vädret, ätit mer godis och druckit mer kaffe. Näe - det här var nog den tråkigaste dagen på länge. Blä. Jag har fortfarande en viss förhoppning att kunna åka till stallet och rida. Men regnar det såhär mycket och blåser då är det inte skönt. Det blir så jättekallt. Yngsta dottern har lekt med sin namne hela dagen. Äldsta dottern sov länge och har sedan spelat fotboll, stackarn. Kom hem genomfrusen och dyngblöt. Har sedan legat i badet säkert i en timme. Och jag har ätit mer godis. Arghhhhhhh - och det där med godis. Har verkligen varit en tröst idag. Och har jag mått bättre av det och har det blivit en roligare dag? NOT! Så nu får jag ågren över det också. Nä, nu skall jag till stallet. Adjö. <3 PS- såhär såg det ut i Malaga hamn i somras. Men då var det iaf varmt....

Kommentera här: