Imorgon bär det av...

…de omutbaras resa dvs den kontorsresa som halva ledningsgruppen har varit med och planerat. Resten av ledningsgruppen? Nä - vi fick inte vara med. För det kunde bli svårt att hålla destinationen etc hemlig då. Jag undrar i mitt stilla sinne hur man tänker….. Antingen är man väl ett team, en ledningsgrupp? Nä, inte vi. Inte där jag jobbar idag. Jag vet ärligt inte vad jag tycker om denna resa. Egentligen borde jag nog ha tagit ställning och sagt att jag inte följer med - och varför skall jag följa med egentligen, jag har ju sagt upp mig och skall sluta…. MEN - jag är för nyfiken för att stanna hemma. Jag vill se vad de har hittat på, höra vad folk säger. Lite utnyttja -god mat och sånt. Och så vill jag göra avstamp i och med denna resa. Ha kul med min grupp. Så jag åker med! Vi får se vart det bär hän…..De omutbara - jisses…
<3

Kommentera här: