En bra dag idag.

Idag var det en bra dag. Igår var det en bottendålig dag. Och därför är det så underbart när jag vaknar på morgonen och känner att det kommer att bli en bra dag. För att jag är piggare och kanske faktiskt har liiiiite mindre ont. För igår var det botten-napp. För jag hade varit hos sjukgymnast i förrgår som satte nålar och hos kiropraktor som knakade nacke och bröstrygg. Snacka om att "joxa" till kroppen….De sa att jag nog skulle känna mig lite trött. Hm. Jag har bestämt mig ju, så nu kör jag! Inte sitta, hellre stå. Stretcha, sova, äta. Inte slarva. Jag var på föräldramöte igår på kvällen och så tänkte jag åka hem efter. Men åkte till stallet istället. Och fick skön energi därifrån. Tänk att jag glömmer det hela tiden, den energi jag får av att vara i stallet, vara ute, använda kroppen och mysa med mina hästar. I LÖVE IT.

Kommentera här: