Länge sen

Jag skrev nu. Detta är ju min ventil där jag får ur mig saker och ting som jag grunnar över. Det har varit rätt mycket med allt ett tag men jag tycker nog att det flutit på rätt bra. Har haft mycket att stå i men det var varit ok. På jobbet har jag nästan kapitulerat och med det menar jag att jag har fått vara mer i driften än normalt och admin har fått sacka efter. Jag kommer liksom aldrig ikapp. Men det har jag bara accepterat. Det som kan bekymra mig emellanåt är att jag glömmer sker och ting. Som igår när kollegan sms och frågar om en extra personal skall jobba denna veckan (min första semestervecka)...jag har ett svagt minne av att jag har bokat henne men det var sjukt länge sedan...så då får jag ju ta den smällen nu och lida i höst när jag kommer att behöva extra personal. Men. Det är då det. Jag har ingen aning om vad som kommer att hända i höst. Så nu ska jag ha semester:)

Kommentera här: