Vem är han?

I fredags hade vi en reunion från ett flygbolag vi jobbade på som lades ner för 20 år sedan. Min goa väninna C och jag tog ju såklart tag i detta och skapade ett evenemang och bjöd in. Och när dagen närmade sig hade jag inte lust att gå över huvudtaget. Men - kände mig såklart lite tvungen då det var jag som hade arrat detta. Och det blev en supertrevlig kväll! Sååå kul att se alla igen. För det var ju så, trots allt som hände, att vi var ett väldigt sammansvetsat gäng och vi var som en familj. Och så kändes det nu igen. Jäkla bra människor vi anställde - den där L och jag. Faktiskt. För vi rekryterade och jobbade arslet av oss. Ung var jag och hade inte så mycket erfarenhet. Men jäklar - duktiga var vi och kul var det! Men - så kommer norrmannen Mr T in på stället i fredags. Och alla undrar vem han är. Han är den som lägger ut mest kommentarer på vår gemensamma sida och den som är mest engagerad. Men ingen känner igen honom….. Väldigt trevlig och social och vet massor om oss alla osv osv men - Vem är han?

Kommentera här: