Jag vill!

Jag vill så mycket. Vill ha ro i kroppen, vill ha en stark och vältränad kropp, vill gärna inte bli gammal så fort, vill gärna ha lite färre rynkor, vill vara snygg utan mascara, vill ha ett eget place i Spanien, vill spela tennis, vill att foten snart ska vara ok, vill jobba liiite mindre, vill resa meeeer, vill att Lillhästen ska bli en flådig totto, vill att min familj ska vara friska for ever, vill att mina vänner ska vara lika friska, vill att det ska vara varma somrar i Svedala, vill att mitt jobbplace ska vara fullt, vill kunna anställa en kollega på heltid, vill vinna några miljoner, vill rida ofta, vill skratta mycket, vill ha ett sommarställe i Sverige, vill ha en annan bil, vill vill vill massor av mer grejjer. Men då är det viktigast i hela världen att må bra och vara frisk och omge mig med vänlig och roliga människor. Resten är materiellt, går att skaffa med tur, rätt lott och tååålamod hahaha🤣🤣💪🏻💩

Kommentera här: