Imorgon..

…är det fredag igen. Veckan har, som vanligt, gått alldeles jättefort. Min söta kollega och jag har börjat träna! Och det är sjukt skönt att röra på kroppen. Mitt mål: six-pack till sommaren :-) Det kommer jag att fixa. Hur som helst. 30 minuter tar det. Själva träningen alltså. Det är min söta kollega (28år), jag och väldigt många äldre människor på detta ställe och det är underbart att se! Stora, små, tjocka, mjöliga, smala, långa, korta, breda, smala. Alla slags kroppar. Det är viktigt med träning har min söta kollega och jag kommit på. Hon är då 15 år yngre än jag men jag tycker nog att jag hänger med ganska bra i tempo. Vi skall bli starka, pigga och "fitta" så att vi kan äta sådana här godingar utan att få dåligt samvete… Nu kör vi!! Hej och kram och puss <3

Kommentera här: