Hur mycket...

...skall jag bli testad....? Hur kommer det sig att det varje vecka dyker upp saker som jag tycker är lite eller mycket obekväma som jag måste ta itu med och klara av? En vän till mig sa: man får så mycket som man klarar av. Men jag tycker att jag får mer och mer. Hur mycket skall jag mäkta med? Var går min begränsning, har jag någon? Jag lär mig så otroligt mycket av mitt liv just nu, men ibland tycker jag nog att det kan vara stop. Eller i alla fall lugnt ett tag. Men har man med folk att göra så mycket som jag har, så blir det nog aldrig lugnt. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra för att det skulle bli lugnt och jag kunde få vara tillfreds ett tag. Jag kanske skall önska till månen nästa gång den är full, något som jag önskar mig mycket av. Eller när månen är ny, något jag önskar mig mindre av. Skall suga på den karamellen och verkligen önska mig något. Både något mycket av och något mindre av. Snart är det nymåne. Vi får se vad jag önskar och om önskningen faller in:-) Det kommer den att göra, jag är säker!
 
 
<3
 

Kommentera här: