Idag...

…är en ledig dag. Och det var precis i rätt stund. Jag börjar bli trött igen. Inte utsjasad utan liksom trött i huvudet. Jag kör hårt kanske andra kan tycka. Jobbar heltid, har jättemycket att göra på jobbet; det är ett vansinnigt pussel jag håller på med, många olika projekt och tankar och idéer som stöts och blöts. Inuti mitt huvud. Inte så konstigt att jag blir trött. Jag tränar på luncherna, vilket gör mig stark, jag rider några dagar i veckan, pysslar med mina hästar, vilket gör mig fullkomlig mentalt. Samtidigt som jag skall tvätta, vika tvätt, försöka vara en god mamma (där har jag faktiskt dåligt samvete - jag är inte tillsammans med mina tjejer så som jag tycker att jag borde) Tror dock inte att de tar någon skada. Hoppas jag. Tur att de har sin fina pappa tillgänglig jämt, oftast. Jag sover som en gris, ja just som en gris då jag snarkar! Vad har hänt, jag har aldrig snarkat förr, nu vaknar jag av att jag snarkar…. Dessutom fixar jag med vår Syd afrika resa, andra resor, mannens födelsedag och lite överraskning. Listan är oändlig. Jag är trött men jag mår bra och det är viktigt! För då mår min familj bra. Idag skall jag baka en morotskaka med min yngsta dotter och åka och köpa en klänning till mig. Som jag skall ha på middag på lördag. Kanske rensa ur en garderob, åka till stallet, fixa lite med allt möjligt. Det blir en bra dag idag - en ledig dag <3

Kommentarer:

1 olivias | mode, foto & vardag:

fin bild!

Svar: Hej Olivia, tack! Du har också jättefina bilder <3
Tittibo

Kommentera här: