Detta väder...

…gör mig euforisk. Blir så lycklig och glad till sinnet. Inga bekymmer finns eller gör sig påminda. Har märkt under 2013, att jag påverkas otroligt av vad vilket väder vi har. Så mulet och grått som det har varit har jag inte upplevt i hela mitt liv. Och så deppig och trött som jag varit har jag aldrig varit. Inte vad jag kommer ihåg i alla fall. I kombination att jag inte riktigt trivs där jag tillbringar ca 8 h per dag blir det enormt destruktivt. Men nu skall det bli ändring!

Jag vill inte vara neg, jag vill inte vara depp. Jag är en glad, rolig, trevlig tjej i grund och botten och så vill jag alltid vara. Även när det är dåligt väder. Så nu skall jag förbereda mig. Jag vill aldrig mer hamna där igen - depp, neg, trött, ingen ork. Hur gör man då? Det får jag fundera ut:-)

Såhär glad vill jag vara - som min lilla brorsdotter :-)

Kommentera här: