Jovisst...

...det är en sak att säga upp sig till sina närmaste kollegor (som har hört hela resan) och chef. Men det är en annan sak att säga upp sig till den grupp man har jobbat med som jag har "lyft". De kommer att bli besvikna, det vet jag, och oroliga. Igen. Vem skall nu ha hand om oss, hur blir det nu etc etc. Lite ångest har jag allt. Men så får jag tänka tillbaks på dessa år och fundera igenom: hur har jag tyckt att det har varit? Hur har jag mått? Vad har jag velat? Jo - jag har inte trivts, jag har mått ok men inte varit speciellt glad, jag har velat hitta ett annat jobb. Så jag säger - bra gjort Tittibo - du har lyckats! Du har lyckats med det du har tagit dig an och du har fått jättefin feedback. Nu är det dags att ta med den kunskapen och den erfarenheten till nästa ställe. Den är värdefull och jag har jobbat hårt för att få ihop min erfarenhet. Gör ett bra avslut och ha en skön semester. Sedan är jag utvilad och redo igen. Just nu känner jag mig som katten. Pfffffffff.... <3
.
<3
 

Kommentera här: