Dag 2...

…har förlöpt (heter det så) på jobbet. Igår heldags sittning med LG hemma hos VD:n med middag och respektive på kvällen. Och mellan hann vi med ett dopp. Bra dag! Jag hade nog inte så många förhoppningar när jag åkte dit men det är riktigt trevligt. Och jag glömmer det hela tiden. Att jag faktiskt jobbar på ett ställe där man respekterar varandra och har roligt. Det är fantastiskt. Och vilken trevlig middag! Ger energi. Definitivt. Och idag har jag varit på mitt jobb, min avdelning, med mina tjejer. Fixat och donat. Och det som är skönt är att det faktiskt inte har satt igång riktigt ännu. Jag kommer att hinna göra en hel del som jag inte hann innan semestern och som, såklart, har lagts på hög. Heja heja! Vi skall bli bäst och ha en servicenivå på 100%. Nu jäklar:)

Kommentera här: