Hemsk känsla.

Att göra något i god tro och i tron att ge bra service och få kritik på ett otrevligt sätt. Av en advokat dessutom. Är för mig en flash-back och väldigt jobbigt. Jag mår riktigt dåligt, känner mig liten och tappar helt självförtroendet. I-N-T-E klokt! Hanterar ändå saken på ett lugnt och fint sätt och bemöter personen ifråga bra. Hon är som en igel, vänder allt jag säger mot mig. Men nu RÄCKER DET! Inte en gång till - och det tänker jag säga till henne. Att hon är otrevlig. En annan påpekade samma sak MEN på ett vänligt och lite roligt sätt. Helt rätt. Då vill jag ju hjälpa och göra det så bra som möjligt. Men inte till advokatens djävul. Usch. Man säger att sånt här stärker en. Och det gör det säkert men inte i där och då. Det är jättejobbigt istället. Och så kommer ångesten och jag blir ledsen. Men. Det som är bra är att jag kan och får ventilera till mina kollegor och dom finns där och står bakom mig! Fantastiskt. Och jag tackar verkligen att jag är på det jobb jag är, med de kollegor jag har. Underbart. Tack!

Kommentera här: