Uppsagd.

Idag har jag varit "duktig" och haft ett jättejobbigt samtal. Jag har sagt upp en person. Är man duktig då? Det är iallafall super-duper-jobbigt då jag tycker att denna person är mjuk, rar, gullig. Och då jag har intervjuat, anställt och trott på henne är det extra jobbigt att känna att jag kanske inte var så spot on som jag tidigare alltid ofta har varit när jag har anställt personer. Så som vi anställde personal till några av de flygbolag jag har jobbat på. Hur som helst - detta samtal slutade med att jag sa att jag skall prata med den andra unga personen som jag har anställd och som hon jag har sagt upp inte tycker att hon har fått support och upplärning från. Vilket jag har trott. Hm. Så går det när man TROR att ngn har gjort det man har bett om. Då blir det kanske inte så bra som om man själv skulle gjort saker och ting och avslutas med att bli en soppa. Kan man förlänga en provtjänstgöring undrar Buddah och jag…?
Pöss:))

Kommentera här: