Snart slut

...på sommarsemestern för den här gången. 6 veckor. Jag har haft det jätteskönt. Men - det tog mig 3 veckor att landa och tagga ner. 3 veckor att bli lugn och inte stressa. Att inte känna att jag måste gå upp tidigt på morgonen för att hinna med så mycket som möjligt. Att inte göra någonting. Nu börjar allt igen på måndag. Så - vad skall jag försöka göra mindre, göra mer?
Mindre stress.
Gå hem i tid!
Inte ta saker och ting på fullt så stort allvar. På jobbet alltså.
Försöka lägga upp en plan i stallet - vilka dagar skall vi vara där, när skall vi inte vara där.
Göra läxor med F någon gång per vecka (har inte gjort knappt några alls förra året ooops).
Träna.
Äta gott och nyttigt.
Se en film då och då.
Nyttja kvällarna mer.
Middag med goda vänner. Fler än i höstas iaf.
Vara nöjd.
För jag har det så fantastiskt bra. Herrejisses. 
TACK!
 

Kommentarer:

1 NORRSKEN EMMA:

härligt med semester så länge =)

ha de bäst
kramizz

Kommentera här: