Galet vad tiden...

... går snabbt. Imorgon är det 1 april, vilket känns skönt. Vårmånad - som jag har längtat! Tycker att det har varit en tuff höst, vinter i år. Väldigt mörk, inte så mycket snö, många förkylningar. Det har varit jobbigt emellanåt. Lägger mer tid på jobbet än på mina barn. Har försökt prioritera om och lägga bättre schema, både på jobbet och privat, för egen skull. Det har varit ok men finns att jobba på ff. Tror att mycket hänger på att jag har haft otur med personal på jobbet. Vi har lärt upp dem och så har de fått sluta eller så har de slutat själva. Tja - det är väl en prövning som jag skall gå igenom. Men det har varit tufft. Har kommit igång med träningen och det har varit sååå roligt för jag har mått bättre och sett och känt förändringar på och i min kropp. Men så kommer förkylningen igen... Tittibo -
ny månad, nya tag. Det blir ljusare, varmare och kommer att lösa sig med personal och mitt eget personliga schema. Puss

Kommentera här: