Träningen...

...fortsätter. Och jag tycker att det är skitkul! Och så tycker jag att det är skitkul att O och hennes kompisar tränar oxå. Och att det är 30minuters pass. Känner också att det har givit resultat. Känns som att jag har bättre planering av dagarna just nu. Hur jag skall hinna liksom. För det är som äkta mannen säger; du har ju två jobb. Tre skulle jag vilja säga. Ett: jobb-jobbet. Två: hemma-jobbet. Tre: häst-jobbet. Kanske tom ett jobb nr Fyra: mannen-jobbet. Och Fem: familje-jobbet. Och Sex: vänner-jobbet. Och så skall man hinna med att träna, vara glad och positiv, planera sommarsemester. Fixa och dona hemma. Laga mat. Och så tvätta lite. Och allt annat planerande på jobbet. Jajjamensan. Då är det viktigt med träning. Och att ha kul. Och att garva med vännen Å. Eller vännen C. Eller vännen A. Eller äkta mannen. Eller mamsen!
Puss

Kommentera här: