Hm.

Det finns en person på jobbet som jag har det svårt med. En person som är väldigt duktig, en riktig streber och den där typen som inte ger sig. Med någonting, någonsin. Som skall ha igenom sina tankar och åsikter. Denna person klampar in med vad hon tycker, silkesfötter på mitt "område". Som under dessa två år har fungerat superbra. Tack vare att vi har regler och ordning och reda. Denna person klampar in med sina silkesfötter och  "ruckar" på dessa regler och ordning och reda vilket gör att jag och mina medarbetare får svårt att stå till svars för andra. Denna person pressar fast hon inte förstår det själv. Denna person har jag lust att be "fara åt fanders". Men det går inte. För denna person har fått den funktion som är mitt driftområde flytande i och med sitt envisa sätt. Det säljsätt som jag inte klarar av. Och som går ut över oss i driften. Denna person som inte vistas på min funktion och möter de personer som mina medarbetare och jag servar, 8 timmar per dag. Denna person förstår inte och jag är jättearg och frustrerad. Denna person gör att jag har lust att sluta på det ställe och den arbetsplats jag älskar. Och inte bara jag. Skitttrist. Ledsamt. Sorgligt.
 
 
 

Kommentera här: